مورتال کامبت ایکس – Mortal Kombat X (کامپیوتر – PC)

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ehsan-davari
16:9
سه شنبه 22 ارديبهشت 1394

## نسخه BlackBox اضافه شد ##

مورتال کامبت ایکس – Mortal Kombat X PC Game

| دانلود بازی مورتال کامبت ایکس – Mortal Kombat X برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه ۳DM + BlackBox بازی Mortal Kombat X |

 

p

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه Full – Reloaded بازی Mortal Kombat X را در ۸ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی :بازی کامپیوتر Mortal Kombat X یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط NetherRealm Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . مورتال کامبت از جمله بازی های اکشن و مبارزه ای است ایده اصلی آن توسط Ed Boon and و Tobias مطرح گردید و در سال ۱۹۹۲ توسط Midway Games اولین نسخه آن برای کنسول‌ های آرکید به بازار عرضه گردید . پس از آنکه بازی با استقبال چشمگیری روبرو شد , در سال ۱۹۹۵ کمپانی های فیلم سازی تصمیم به ساخت فیلم سینمایی با نام مورتال کامبت گرفتند که یا فروش خوبی روبرو گردید و پس از آن نسخه های دیگری از این بازی در قالب فیلم و سریال روانه بازار شد . روال بازی مورتال کامبت نسبتا در تمامی نسخه‌های یکسان است به این صورت که در ابتدا ، پلیر شخصیت مورد نظر خود را انتخاب و طی دو راند به مبارزه با شخصیت رایانه و یا پلیر دوم می‌پردازد و برنده کسی است که بتواند در دو راند حریف خود را شکست دهد . اما نسخه ای که به تازگی منتشر شده است از تمامی جهات با نسخه های قبلی متفاوت بوده و به نوعی می توان گفت دفتر جدیدی را در سری بازی های مورتال کامبت گشوده است .

 

 

مورتال کامبت ایکس ترکیبی بی نظیر از مهارت های مبارزه و تصاویر سینماتیک را به همراه گیم پلی جذاب به تصویر می کشد . برای اولین بار بازی این امکان را به پلیر می دهد تا بتواند نحوه مبارزه و استراتژی نبرد شخصیت مورد نظر را انتخاب کند . اولین نماش از این بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۴ رونمایی شد که در آن بازی با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا گردید ولی پس از مدتی کمپانی سازنده توانست به رزولوشن ۱۰۸۰ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دست پیدا کند و همین قدم محکم باعث شد تا بسیاری از طرفداران سری بازی های مورتال کامبت به انتشار نسخه ای جذاب و فوق العاده امیدوار شوند . تریلرهایی که تا به امروز برای بازی منتشر شده است , نشان می دهد که به نسخه جدید , شخصیت های جدیدی به همراه مکان های جدید مبارزه اضافه شده است اما هنوز بسیاری از جنبه های بازی به ویژه حالت داستانی آن ناشناخته است . اولین تجزیه و تحلیل بازی توسط Gamescom در مورد شخصیت Kano که در محیط جنگل به مبارزه می پرداخت , صورت گرفت . در تریلر بازی , وجود مرحله ای جدید ، پر از شاخ و برگ و کاملا زرق و برق دار به چشم می خورد . برای ساخت بازی از موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است که باعث شده است نتایج به دست آمده فراتر از انتظارات باشد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند پاکت گیمز دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

* توجه داشته باشید نسخه PREMIUM EDITION فاقد مود داستانی ( STORY MODE ) می باشد *

 

 

Mortal Kombat X-1

 

Mortal Kombat X-2

 

Mortal Kombat X-3

 

Mortal Kombat X-4

 

Mortal Kombat X-5

 

Mortal Kombat X-6

 

Mortal Kombat X-7

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: ۶۴-bit: Vista, Win 7, Win 8 

Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz 

Memory: ۳ GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850 

DirectX: Version 11 

Network: Broadband Internet connection 

Hard Drive: ۲۵ GB available space

 

سیستم پیشنهادی :

 

OS: ۶۴-bit: Win 7, Win 8 

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz 

Memory: ۸ GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950 

DirectX: Version 11 

Network: Broadband Internet connection 

Hard Drive: ۴۰ GB available spacerectX Compatible

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی نسخه Blackbox بازی : ۱۸.۸ GB

 

 

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه Full – Reloaded بازی Mortal Kombat X را در ۸ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

## دانلود نسخه BlackBox ##

 

## دانلود نسخه PREMIUM EDITION ##

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 5858
بازدید : 5858

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Ali در تاریخ : 1396/9/6/1 - - گفته است :
ببخشید من اگه بخام فقط دی وی دی ۳ رو دانلود کنم باید کدوم قسمت ها رو دانلود کنم؟؟؟
ممنون میشم اگه هر چه زودتر جواب بدید
پاسخ:سلام اول باید ببینید data های شما با data هایی که در سایت قرارگرفته یکی هست یا نه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود